Известие

Collapse
No announcement yet.

филтър на фреона

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • филтър на фреона

    момчета здравеите.вече един месец ходя по маистори и фреона продължава да се губи.не показва теч отникаде днес видяха че показва много високо налягане като дам газ.казаха че е от филтара на фреона.някои от вас имал ли е такъв проблем да ми даде съвет.колата е 2.4жтд

  • #2
    Филтъра на фреона се нарича филтър дехидратор. Представлява силика гел, като този в пакетчетата които вървят с някои обувки.

    На фейслифтовите 156ци с двузоновия климатик дехидратора върви в комплект с кондензатора (радятора на климатика отпред). Въпреи това лесно се "оперира" и силика гела може да се подмени с такъв от произволен нов филтър. Именно така постъпиха с моята кола при подобен проблем.

    За еднозоновите климатици не мога да ти кажа но там дехидратора мисля, че е отделно от кондензатора.
    sigpic 156SW 1.9JTD 16V

    Comment


    • #3
      труден ли е за смяна.моят не е двузонов

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
        Филтъра на фреона се нарича филтър дехидратор. Представлява силика гел, като този в пакетчетата които вървят с някои обувки.

        На фейслифтовите 156ци с двузоновия климатик дехидратора върви в комплект с кондензатора (радятора на климатика отпред). Въпреи това лесно се "оперира" и силика гела може да се подмени с такъв от произволен нов филтър. Именно така постъпиха с моята кола при подобен проблем.

        За еднозоновите климатици не мога да ти кажа но там дехидратора мисля, че е отделно от кондензатора.
        Би ли посочил къде точно се намира при двузоновия?
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Не си играй да го разглабяш и да го пълниш със селикагел. За 62лв не си струва
          Алфа 156 1,8ТС 1998г

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fari Покажи съобщение
            труден ли е за смяна.моят не е двузонов
            Намира се в десният калник. На канал се сменя за 10 минути - два болта работа е...
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Би ли посочил къде точно се намира при двузоновия?
              Представлява една тръбичка вградена от едната страна на кондензатора (не помня коя страна). До нея може да се стигне като се махне малката декоративна решетка между фара и предния капак. В моя случай я отвориха с отверка и малко напън без никакво друго разглобяване. За да излезе филтъра, който е в една пластмасова капсула кондензатора бе наведен напред.

              Много е добре, когато хората знаят какво правят.


              Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
              Не си играй да го разглабяш и да го пълниш със селикагел. За 62лв не си струва
              Определено не си заслужава играта за тези пари. Но ако трябва да купиш и целия радятор само за няколко гранулки...
              Last edited by CTOMAHATA; d.m.y г., 23:38.
              sigpic 156SW 1.9JTD 16V

              Comment


              • #8
                А вариантът с вакум не става ли? Оставяш системата под вакум. При този случай водата се изпарява при много ниска температура. Все едно си сложил силикагела във фурна. Ако не се държи вакума имаш или утечка, или влажен силикагел с тази разлика, че след като изчезне влагата в силикагела, вакумът вече не се променя. Но този тип сушене става бавно и при вакум поне -0.85bar. (Това го знам не от колите, а от едни други системи)
                Друг е случаят когато имаш фреон, компресорът включва, но климатикът не охлажда -> ТРВ (при друго вътре в купето наред)
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment

                Working...
                X